.S.T.

We're bout as Subtle as a Train wreck
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Dat Photo Shoot

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Caridan
Second Moderator
Second Moderator
avatar

Posts : 64
Join date : 2011-09-27
Age : 26

PostSubject: Dat Photo Shoot   Sat Oct 01, 2011 7:25 am

Behold the pic thread that we need! well.. sort of need >_>

Anyway this ugly mug v (me about a year ago, don't ask for recent pics, fk that camera D:<) I shaved the sideburns since then and also wear a different style of clothes now


(yeah yeah I'm aware of the douchebag look I got going on)

so now we got this thread, butch move your dog pic in here

_________________
rushin' like a boss!

Back to top Go down
View user profile
Butch
Admin
avatar

Posts : 129
Join date : 2011-09-26
Age : 29
Location : Md

PostSubject: Re: Dat Photo Shoot   Sat Oct 01, 2011 7:17 pm

^ Lol'd you do pull off the douchebag look but you need a more irritating soul patch on your chin lol



Moved Doc into this thread

_________________
Co Lead/Rusher-Mid-PickUp

Back to top Go down
View user profile http://stfallout.forumotion.com
Amell

avatar

Posts : 136
Join date : 2011-09-26
Age : 28

PostSubject: Re: Dat Photo Shoot   Sun Oct 02, 2011 2:26 am

X3 you dont look like a douchebag rage lol btw pretty harbor behind you o o

and awwwwwww Doc! there's my baby, awwww he's gotten so big and look at the lil white around his muzzle, glad he's still enjoying the outside life of running in the woods X3


some beach pics





_________________
(Copying ftw lol) Co Lead/Defender-Support-Healer
Back to top Go down
View user profile
RikiRiki

avatar

Posts : 30
Join date : 2011-09-26
Age : 23
Location : NY

PostSubject: Re: Dat Photo Shoot   Sun Oct 02, 2011 3:11 am

wow cari you look kinda ... uh nice way of saying this, thuggish XD and there's the dog again o_o so big
woah ash nice pics, what did you do to the soda cans Razz and that sunset looks amazing

_________________
Swords in gun matches? Good thing I'm crazy
Back to top Go down
View user profile
Caridan
Second Moderator
Second Moderator
avatar

Posts : 64
Join date : 2011-09-27
Age : 26

PostSubject: Re: Dat Photo Shoot   Wed Oct 05, 2011 5:38 am

Like I said I changed my looks a lot >_>;................... and I'm going to ask what all the males on here are thinking... Ash where's the swimsuit pics from that vacation? >;P

_________________
rushin' like a boss!

Back to top Go down
View user profile
Butch
Admin
avatar

Posts : 129
Join date : 2011-09-26
Age : 29
Location : Md

PostSubject: Re: Dat Photo Shoot   Wed Oct 05, 2011 6:55 am

don't post them! D: he'll just perv out and fap, he's a bad person lol

_________________
Co Lead/Rusher-Mid-PickUp

Back to top Go down
View user profile http://stfallout.forumotion.com
Fadewall

avatar

Posts : 59
Join date : 2011-09-27

PostSubject: Re: Dat Photo Shoot   Thu Oct 06, 2011 2:08 am

Butch wrote:
he'll just perv out and fap

You shouldn't talk about yourself in the third person butch XD

_________________
My sig is bugged, it won't show the ST clan icon Q.Q or update my lvl either lol
Back to top Go down
View user profile
UnSteaDy

avatar

Posts : 34
Join date : 2011-09-27
Age : 30

PostSubject: Re: Dat Photo Shoot   Thu Oct 06, 2011 7:02 am

^you know you have failed when Fade trolled you, GG king

_________________

Back to top Go down
View user profile
Amell

avatar

Posts : 136
Join date : 2011-09-26
Age : 28

PostSubject: Re: Dat Photo Shoot   Thu Oct 06, 2011 7:23 am

Fadewall wrote:
Butch wrote:
he'll just perv out and fap

You shouldn't talk about yourself in the third person butch XD

X3 omg kayli lol

_________________
(Copying ftw lol) Co Lead/Defender-Support-Healer
Back to top Go down
View user profile
Butch
Admin
avatar

Posts : 129
Join date : 2011-09-26
Age : 29
Location : Md

PostSubject: Re: Dat Photo Shoot   Fri Oct 07, 2011 6:16 am

kay! how could you? D:... and yet I'm proud of your trollin' XD

_________________
Co Lead/Rusher-Mid-PickUp

Back to top Go down
View user profile http://stfallout.forumotion.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Dat Photo Shoot   

Back to top Go down
 
Dat Photo Shoot
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Jen Aniston and Gerard Butler Get X-Rated ... But Are They Dating?
» Aishwarya Rai: Old Movie...;) :)))
» Mojo leopard & panther
» Favorite Glee photo shoot of Kurt?
» Michelle Noonan's Photo Shoot with Philip Alan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.S.T. :: Non S4 :: Anything but S4-
Jump to: